www.storymania.com
Storymania Logo

 

 

Songs




Live Life (Tell 'em Don't Pull It) by Jeremiah J Greer A message to anyone who struggling with problems in life to not lose hope. [476 words]
Amazin Blazin by Jeremiah J Greer A song based on burnin' the word down and lookin' good while doin' it [483 words]
One Thang About It
I Can Feel You by David Simmons How I feel and see her! [291 words]
Who You Want To Be by William Watkins *** Commended Entry in the UK Songwriting Competition 2013 *** [115 words]
You'll Forever Be (A Part Of Me) by Cedric McClester - [203 words]
You Have Been A Friend by Cedric McClester - [195 words]
Without You - Written For Nick Jamo by Vnkumar This song is about my bestfriend who was like a brother to me. He passed aw... [271 words]
Why Did You Leave Me by Britney Sheppard A girl's ex broke up with her for the 2nd time, and she misses him. [337 words]
Why Boyz Cheat by Britney Sheppard This is kind of why Girls get dumped every single day. [245 words]
Them Against Us by Cedric McClester Them Against Us are social commentary lyrics that expose the current political climate. [310 words]
The Fish Song by Charles Reid A song About A Fish Getting Hooked! [6 words]
The Dirt Will Come Out In The Rinse by Cedric McClester The Dirt Will Come Out In The Rinse is an answer to Kelly Rowland's new son... [251 words]
Speak Your Mind (Poetic Justice) by Gemmol Lewis About a guy telling a girl to speak her mind [217 words]
Screams Into The Night by Hugozhor - [177 words]
People Are What They Are by Cedric McClester This song was inspired by the unfortunate death of a person who happened to be gay. H... [286 words]
Out Of Respect For The Dead by Cedric McClester Out Of Respect For The Dead was inspired by the Bee Gees. And was written in Barry ... [164 words]
Not Gonna Show You by Britney Sheppard Uhh, a girl is in love with a guy, but they really don't "LOVE" each other [200 words]
Mother Nature (Twister) by Cedric McClester Mother Nature was inspired by the devastating tornado in Oklahoma. [257 words]
Love Song by David Simmons Country music Songwriter / Lyricist (BMI)Nss Lucky 7 David Allen Simmons Forney Texas Email camomypi... [367 words]
Love Can Hurt Or Heal by Cedric McClester - [300 words]
Little Girl's Freedom by El Wright Ellen Lain A song about a heart wrenching little girl trapped in a horrible situation. [164 words]
Life Support by William Watkins - [123 words]
Life Is A Bitch by Cedric McClester Life Is A Bitch was inspired by the Amanda Knox trial and ordeal. [158 words]
Life In A Song by David Simmons My life written in a song! If I had the power to change it with words. [416 words]
Let Me Breathe by David Simmons When life sneaks up on you. When Love hurts you or saves you. [353 words]
It's A Miracle by Cedric McClester - [171 words]
Insomniac by Kiyomi D My friends always come to me, complaining about thier boyfriends and how they wished it was different... [203 words]
In The Name Of H.M. by Hugozhor - [319 words]
I'm Not Superman by Cedric McClester I'm Not Superman was inspired by a commercial for the movie Superman. The phrase "man of stee... [205 words]
IīM Not Me by Hugozhor - [251 words]
I Feel Blessed by Cedric McClester I Feel Blessed should be a contemporary gospel song. [224 words]
How Can We Make This Moment Last? by Cedric McClester - [166 words]
Heart & Soul by William Watkins - [138 words]
Haha by John Emery 08 May 2013 Inspiration was that I returned from my trip to see Shelby. The Lyrics speak for themselves bu... [302 words]
Dead Boys DonīT Cry by Hugozhor - [189 words]
Day To Day by David Simmons Day to day life in between the weekends and the fun and hanging out. Those times when your alone and... [414 words]
Cross The Line by Hugozhor - [151 words]
Cleveland (Have You Hugged Your Children Today?) by Cedric McClester These song lyrics were inspired by Ariel Castro the monster of... [189 words]
Broken Hearts 1 by Naomi Reid - [126 words]
Bewildered by David Bidge Typical low feeling heart felt why she leave me song [99 words]
Beauty (I Don't Know The Real You Anymore) by Cedric McClester Beauty was inspired by the many female personalities who find it nec... [369 words]
Back Where I Belong by Hugozhor - [118 words]
A Revelation by Cedric McClester - [235 words]
(Accidental Racist) Or Whatever The Case Is by Cedric McClester (ACCIDENTAL RACIST) OR WHATEVER THE CASE IS, is my response to the ... [266 words]
What Got Into Your Head? by Cedric McClester - [277 words]
We Deserve The Right To Vote by Cedric McClester - [243 words]
To Deaf Ear by Hugozhor - [113 words]
To Be Alone by R Bennett Okerstrom I'd rather be alone than trapped. [106 words]
There's An Explanation (Mysteries Unravel ) by Cedric McClester - [129 words]
The Sixth Daughter Of A Sixth Daughter by Hugozhor - [163 words]
Tear Down My Face by David Simmons - [347 words]
Still Anti-War by Cedric McClester Still Anti-War is dedicate to the late great Richie Haven. [186 words]
Sightseeing Of Memories by Hugozhor - [106 words]
Shelby by John Emery 20 April 2013 Inspiration is that I was day dreaming about my trip to Phoenix to see Shelby [264 words]
Shadow Of A Soldier by John Emery 15 April 2013 Inspiration was reliving a horrible flashback moment from my first deploymen... [271 words]
Remains (2) by Hugozhor - [157 words]
Puzzle by Cedric McClester - [324 words]
Prevention by Garrett Hart A song about suicide or contemplating ending life and trying to rise up and overcome like I did.. ch... [515 words]
Phoenix by John Emery 16 April 2013 Inspiration is that I've been spending late nights on the phone with Shelby, an old frie... [346 words]
Painted In Blue by David Simmons This song is my heart written out on paper! [228 words]
Nothing Matters by Hugozhor - [193 words]
Nanas Enslavados by Joseph A Alizio Jr GEORGE W BUSHS POOR MANS PLANTATION BREAKFAST DESSERT. NANA ENSLAVADOS. GEORGEY W. BUSH PICKS ... [402 words]
My Only Friend (2) by Hugozhor - [85 words]
Mr. NīS Field by Hugozhor - [305 words]
Martin Richard by Cedric McClester Martin Richard was written in tribute to the eight year old who senselessly lost his life at the... [217 words]
Lost In The Rain by John Emery - [277 words]
Lost By Noon by Annacat - [263 words]
Like A Dream by David Simmons Love song about where your heart stays! [439 words]
Just One Thing by David Simmons - [373 words]
I'm About To Come Down Hard by Cedric McClester - [230 words]
I Wish You The Best by Cedric McClester - [209 words]
I Am Living High And Low by Hugozhor - [134 words]
He Only Wants The Best For You by Cedric McClester He Only Wants The Best for you are contemporary gospel music lyrics. [306 words]
Ear On The Wall by Hugozhor - [127 words]
Dropped On Another Planet by Cedric McClester Dropped On Another Planet is inspired by true events. [262 words]
Drones (Death Is Indiscriminate) by Cedric McClester This song was inspired by an American of Yemini descent who became a big Ameri... [220 words]
Compromise (Legacy Of Fools) by Hugozhor - [141 words]
Collector Of The Dead by Hugozhor - [209 words]
Children Of The Damned by Hugozhor - [140 words]
Bastard by Cedric McClester Bastard was inspired by singer Tom Jones' 24 year old love child and it was written in his voice. [215 words]
Angel Of My Dream by Hugozhor - [137 words]

Go to page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77
TITLE (EDIT)
One Thang About It
DESCRIPTION
This song is about me going off on haters
[393 words]
AUTHOR
Jeremiah J Greer
ABOUT THE AUTHOR
-
[September 2015]
AUTHOR'S OTHER TITLES (7)
Amazin Blazin (Songs) A song based on burnin' the word down and lookin' good while doin' it [483 words]
It's Ova (Songs) A point in time where I was heart broken. My thoughts at the time... ...well you'll know if you read the song. [667 words]
Live Life (Tell 'em Don't Pull It) (Songs) A message to anyone who struggling with problems in life to not lose hope. [476 words]
Stone Cold Killa (Songs) A random rap that i came up with a while back [381 words]
The Intelligence Of My Excellence (Poetry) A random poem about my inner thoughts [251 words]
The One In My Thoughts (Poetry) I wrote this poem based on my first love. It wasn't too long ago and I always have her in my thoughts. [177 words] [Romance]
You Didn't Leave (Songs) A song that i just wrote about someone close to me that passed away but is still here [381 words]
One Thang About It
Jeremiah J Greer

One thang about it, one thang I'm doubting (uhh)
One thang about it, y'all niggas ain't bout it (ha)
One thang about it, you know i got it (what up)
One thang about, one thang about it

One thang about it y'all niggas just hatin
Perfection or excellence; Iíll let you niggas rate it
 You descend as I elevate bitch niggas I evaluate
Niggas that run they mouth, you talkin what you defecate
Been singin since I was seven, rappin since I was eleven
As some of yíall burn in hell, Iíll be in soul heaven
 And you still talkin shit cuz you think a nigga playin (buttt)
When you go underground remember what Iím sayin (whatttt)
Never show no mercy cuz yíall niggas pathetic
 Iíma make you niggas realize that Iím unsympathetic
 To all yíall gold diggas and y'all bitch ass niggas
Bow down to ya master before Iíll pull the trigga (boww)
I never intersect minds my mind is parallel
Showin how I run shit better than I can tell
And I wonít leave it at that cuz all I spit is facts
Know where my fuckin mind set and I wonít bounce back

 One thang about it, one thang I'm doubting (uhh)
One thang about it, y'all niggas ain't bout it (ha)
One thang about it, you know i got it (what up)
One thang about, one thang about it

One thang about it people know that Iím killin
Shit with my lyrics so itís lyrical killin
And this is my time yeah Iím doin just fine
Cuz a nigga know he too high up, up there on cloud nine
And anything that Iím doin make you niggas get to movin
Tellin you I run this so I say when this ends
Money on my mind and yíall niggas canít phase me
Thinkiníthis a game, but youíll never play me
One thang about, I am redecorated
I changed on my own so I donít owe no explanation
So if fake niggas asks me, uh, anything about me (word up)
I tell them niggas fuck off cuz they always doubt me
Yeah Iím going stupid intelligence canít cross me
And you still talkin shit, I didnít know cuz you lost me
One thang about it I know who I am
Allergic to stupid shit and I always go H.A.M.

 One thang about it, one thang I'm doubting (uhh)
One thang about it, y'all niggas ain't bout it (ha)
One thang about it, you know i got it (what up)
One thang about, one thang about it

 

Submit Your Review for One Thang About It
Required fields are marked with (*).
Your e-mail address will not be displayed.

Your Name*     E-mail*

City     State/Province     Country

Your Review (please be constructive!)*


Please Enter Code*:

Submit Your Rating for One Thang About It

Worst     1     2     3     4     5     6     7     8     9     10     Best

COPYRIGHT NOTICE
© 2013 Jeremiah J Greer
STORYMANIA PUBLICATION DATE
June 2015
NUMBER OF TIMES TITLE VIEWED
606
 

Copyright © 1998-2001 Storymania Technologies Limited. All Rights Reserved.